2008

Ja nu är det alltså den sista dagen på året 2008. Ett år som enligt mig har varti riktigt långt och det känns ganska så konstigt när det är slut. Så vad har jag gjort detta år? Jo jag har åkt till Kanarieöarna, gått min ssita termin i Rättvik, gått på bal, tagit studenten, haft en ok sommar, gått en termin på komvux , dansat bugg en del, åkt till London,fyllt tjugo och firat alla dessa högtider i december. Så nu är året alltså slut. Året har varit helt och hållet ok om jag bortser från att jag tyckte att förra var bättre innan men nu tycker jag inte det längre. Jag var vissligen deppig i sommars men det betyder itne att hela året blev dåligt. Nej en året var bra och jag har växt till en vuxnare person (i alla fall känns det så).
Så resultatet på detta år blev ett ok. Hur tycker ni att 2008 har varit?

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Låter kul :)

Mitt 2008 har definivt varit spännande, en massa saker som jag inte visste kunde hända mig har jag nu gått igenom: flytt till radhuslägenhet, varit gravid och fött fram en son (hur klarade jag av det?!) och nu är man plötsligt mamma!

Men det har varit kul, ett bra år :)



Kram!

2009-01-05 @ 11:56:32
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/
Postat av: Anna

mm ditt år har verkligen varit speciellt. :)

2009-01-05 @ 13:10:54
URL: http://fantasyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0