Det ligger i generna ;)


Jag har blivit en nattuggla precis som pappa;). Eller  jag har blivit har nog varit det snarare  ett tag men under den senaste nätterna har det verkligen varit extermt. Är det inte datorn som håller mig vaken så är det böcker eller en massa tankar som aldrig tycks ta slut. Återigen har jag varit uppe så länge när jag egentligen ska sova. Men jag har ju inget att göra i morgon så varför ska jag  sova? jag har faktiskt gjort lite nytta framför datron. Jag har faktiskt skickat en jobbansökan till Boårs Djurpark. Djurvårdar jobbet var dock upptaget men det fanns även jobb som diskare. Egentligen spelar det inte så stor roll vilket jobb jag får i sommar bara det blir i Borås så jag kan flytta dit redan då och börja tjäna pengar så att jag bara behöver studiebidrag och slipper hålla på med lån. Jag orkar nämligen inte med ekonomiska problem om jag så ska plugga också. Det känns som om jag kommer ha för mycket att stå i med dem också.

Så var det alltså att sova. Känner mig piggare än någonsin förut. Men men jag får väl hoppas att jag somnar. Har en bok nära till hands så jag får försöka att läsa mig till söms , hoppas bara inte att mina tankar stör mig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0