Inte långt kvar!

Nu är det inte långt kvar på skolan , endast två redovisningar i morgon och en lektion till i engelska nästa vecka. Så jag kommer  nog att få sluta den femtone eller den sextone det återstår att se men hur som helst så känns det skönt. Jag ser verkligen framemot London. Det ska bli kul och så fyller jag tjugo - vad innebär det? Att jag är vuxen eller att jag bara blir ett år ädlre? Förhoppningsvis båda. Jag vill rå om mig själv och flytta hemmifrån. Vet bara inte vart och vad jag ska göra. Det är nog bättre om jag stannar kvar här och jobbar tills jag har tillräckligt med pengar för att flytta hemmifrån. Under den tiden som jag jobbar kan jag också fundera lite mer på vad jag ska bli. Om jag får ett jobb så att säga. Men jag tänker minsann ligga i och söka!
Har dock kvar en sak till att redigera en uppgift så att den blir lättare förståndlig något som jag har trängt undan ett tag men jag ska ta i tur med den i dag om en stund , men först ska jag vila lite så att jag orkar plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0