Ny måndad!

Jaha nu är det den första december. November gick  verkligen fort! I Decmeber händer det mycket för mig måtro och det känns kul! Både fest hos Emilia och London samt min egen födelsedag och för att inte glömma julafton och nyår! Japp snart är detta år slut. Det känns som om det har varit väldigt långt men samtidgt bra också även om mitt humör kanske inte har varit det bästa. Men jag ska försöka bli bättre på att vara gladare och trevligare. Det får blir mitt ny års löfte. Undra vilket jag hade för det här året , det har jag glömt faktiskt! ;)




Kommentarer
Postat av: Angelika V

Brukar också glömma mina nyårslöften ;)

2008-12-04 @ 00:52:59
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0