Tankar

Jag fick bara lust att skriva här men vet inte riktigt vad jag ska skriva så vart ska jag börja. Jag har mina funderningar som vanligt som jagar mig om nätterna. Funderningar om vad? Jo om känslor som aldrig verkar ta slut. Jag vet inte vart jag har mig själv längre. Ibland är jätte lycklig och allt är bra men i andra studen är jag förvirrad och otroligt ledsen. Jag vet inte alls om det ska kallas för deppighet men ibland är så olycklig utan att ens har någon anledning. Jag har i alla fall blivit bättre på att komma ut. Pormmenad i går och sedan skidåkning i dag så jag har inte alls ont i ryggen längre. Däremot fick jag skoskav , om högerfoten förstås! Men men. jag ska ta och spela lite sims snart och sedan ska ligga och läsa en bra bok som jag nyss har upptäckt i min bokhylla. "Natten den fjärde november" heter den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0