Filmer jag längtar efter....

Älskar filmer otroligt mycket. Har en väldigt varierande filmsmak men mest romatiskt och fantasy toppar min lista. Just nu lägntar jag efter tre filmer nämligen:
Harry Potter som englit denna trailer verkar bättre än någonsin. Däremot tycks den ha blivit flyttat till Juli eftersom USA vill det. Det är ändå USA som håller i filmbolaget som gör Harry Potter vilket verkar vara ganska så logisk att de bestämde att den skulle flyttas. Jag är väldigt beskvien på detta för jag har sett framemot den och så kommmer den inte för ens i sommar!!! Nåja får väl nöja mig med boken så länge... 

object width="425" height="344">

En annan film handlar om vampyrer.  Har aldrig hört talas om den förut men genom trailern verkar den väldigt  bra. Lyckligtvis går den filmen nu i november men dock inte i Ludvika :(



och den tredje filmen kommer från en favoritbok sedan en tid. Den handlar om bokfigurer som kommer till liv när en person med en gåva läser högt. Den skulle nog ha kommit i år men är precis som harry potter flyttad men bara till Januari.


Och sedan lägntar jag till uppfölajren av Guldkompassen som jag läst inte tycks komma. Något som gör mig väldigt beskviken, och hoppas att den inte är sant.
Det är lite konstigt faktiskt att enda sedan första Harry Potter filmen har fler och fler filmer av böcker gjorts. Det skulle verkligen vara kul om ens egna böcker också blev film:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0