Lust, energi och förkylning...

Trots min förkylning och trötthet har jag mer lust än någonsin att skriva i dag. Jag har så mycket idéer och insperation och hoppas verkligen att jag orkar skriva ner dem. Jag har faktiskt under hela hösten vart min årliga förkylning har tagit vägen och nu kom den. Hoppas bara inte att den håller i sig lika länge som förra året. Det räcker med några dagar...
Nej nu ska jag sätta mig till rätt med datorn med ett kopp te och börja att göra det jag har velat göra hela dagen. Nämligen skriva!

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Så kul med inspiration! Det är en så otroligt befriande känsla, hoppas den kommer tillbaka till mig också snart!

Lycka till med skrivandet, kram!

2008-11-23 @ 23:23:35
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/
Postat av: Anna

tack. Håller med om att det är väldigt befriende känsla. Har inte haft i dag dock på det nationella provet i engelskan men det gick nog bra ändå. mm det hoppas jag också! Kram!

2008-11-24 @ 17:20:07
URL: http://fantayah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0