Sömnbrist...

Denna vecka lider jag tydligen av sömnbrist. Jag trodde att jag var pigg när jag vakande i morse men nej jag var tröttare än någonsin och orkade inte plugga alls. Nu känner jag mig något piggare men jag får se hur länge jag orkar plugga. Det känns så dumt. Jag tror att lite av min förkylning sitter kvar eftersom jag känner mig så trött hela tiden. Nåja nu ska jag äta, sedan plugga en timme och sedan gå och lägga mig. Det är bara det att jag har haft svårt att somna på sistone. Hur ska det egentligen gå för mig på provet på tosdag om jag inte har sovit tillräckligt? Nåja jag försöker väl att ta en dag i taget. Hoppas att jag är piggare i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0