Tar en paus

Hej där!
Jag har varit duktig i dag och setat i navet och hållit på med skolarbeten sedan halv tre och tar nu en liten paus. Egentligen får man inte hålla på med annat än skolarbeten här inne men det finns ju inga andra här som kan kolla mig så jag passar på. Jag tyckte inte att jag höll på sp mycket med skolan i går. Det blev istället en tur till kupolen där jag köpte jeans, skor och fix tillbaka min nylagade mobil. Känns kul att ha mobilen tillbaka. Har saknat den så. I morse låg jag i en halv timme och lyssnade på musik på den. Orkade verkligen inte gå upp. Men sedan kom jag upp i alla fall. I speglen upptäckte jag att håret så förskräckligt ut så det blev in i duschen vilket fick mig att vakna dirkert. Till frukost blev det havegryns gröt tilllagad i mikron och sedan var det dags att torka håret. Använde locktången så mitt hår blev lite vågigt också ;) Men trots att jag har klippt mig tar det tid att torka håret helt. Klockan tickade och jag var tuvngen att åka med pappa som skulle skjussa syrran också. Så jag kom till navet precis i tid. Bara en minut i halv var klockan när jag steg in. Vilken bra tamning! Jag såg på klockan och tänkte "jaha nu har jag alltså varit vaken i en timme , tänk vad jag har hunnit med". Ibland tror jag inte att man anar hur snabbt tiden går utan i en studen flyger den iväg och nästa sniglar den fram.
Att skriva detta inlägg tog sin lilla tid och jag ska nog ta och göra en till engelska uppgfit innan jag går hemmåt. Med den har jag gjort tre och har bara tre kvar på hela kursen (av tio totalt) så då är jag äntligen klar med det.
Jadu. Undra vad denna blogg kommer innehålla nästa år utan skolan? Ja det återstår att se...
ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis att du klarade högskoleprovet! Hoppas att du hittar något kul att syssla med nästa år!

/kram

2008-11-21 @ 22:23:35
URL: http://www.metrobloggen.se/inredningsfreek
Postat av: Angelika V

Ja, det är intressant att se innehållet i ens blogg förändras :)

Kram!

2008-11-22 @ 13:56:39
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0