Yrkestest

Gjrode ett litet yrkes test där det stod att jag skulle bli Reseledare på jobbkoll.se  Stämmer till en viss del men ändå inte. Stämmer nog mest när jag är glad och är mig själv. Hoppas att det händer oftare.

Här är resluatet:

Organisatören

En organisatör det är vad du är. Du har ett sinne för detaljer och lätt för att tänka konstruktivt. När dina vänner har praktiska problem vänder dom sig mer än gärna till dig. Det är också du som brukar planera och ordna fester som du och dina vänner har. Människors trivsel är viktigt för dig.  Dessa personlighetsdrag är som gjorda för reseledare. Väljer du detta yrke kommer du att vara en fena på allt från transfer och välkomstmöten , till anordnade av grisfester och omhändertagande av stökiga resenärer. Du har också anlag för att passa in i eventbyrå eller PR-byrå



Denna dag dock visade jag mig inte värdig på detta. Jag skulle redovisa om en bok som jag tycker om och det slutade med att jag flaggade med blicken och blev väldigt nervös. Jag tror att jag måste lära mig att slappa av . vara migf själv med alla som är med mina vänner för att lyckas. Hur nu det ska gå till. Nåja. Yrket verkar kul i alla fall och det är nog inte försent att lära sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0