Bok till läsning!

Min bok läses nu av tre personer. Det känns kul. Tänk förr skulle jag aldrig ha gått med på att någon annan läste min bok men nu tycker jag att det låter helt och hållet orimligt. Jag menar hur ska jag då kunna bli författare om jag inte vill veta vad andra tycker om det jag skriver? Jag älskar att ta del av andra åsikter och lära av dem. Jag är ganska så övertygad om att jag kan lyckas mycket bättre på det sättet.
Jag vill gärna ha fler som läser min bok. Ju fler desto bättre!

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Själv skriver jag om både en och två gånger innan jag vågar låta nån läsa boken, men när jag väl låter någon läsa det jag skrivit vill jag att de ska säga precis vad de tycker, just så att jag ska kunna utvecklas och bli bättre. Det är bara så man lär sig ;)

Lycka till!

2008-09-15 @ 22:38:18
URL: http://vaala.blogg.se/
Postat av: Anna

jag har också skrivit om min bok oändindligt många gånger och den kommer säkert att skrivas om igen efter några kommentarer av läsare.

Vill du också läsa så säg till så kanske jag kan maila den :)

2008-09-28 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0