Svenska C

I dag ska jag ha Svenska C. Där kommer går det bland annat ut på att bli en bättre talare vilket jag verkligen vill bli. I dag ska vi berätta om en bok som man har läst eller en film som man har sett. Jag tycker att det är enkalst med en bok så jag valde boken Fri som är skriven av Natuso Kirino och handlar om fyra kvinnor  i japan , och själva handlgen speglar sig runt ett mord. Mer tänker jag nog inte säga. Har övat väldigt mycket så det kommer nog att gå bra. Är inte alls något nervös faktiskt!

En annan sak som jag kanske inte har berättat är att jag är anmäld till Högskoleprovet. Önskar mej lycka till! Det känns rätt så nervöst men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0