Webbdesign

Att kolla på recept när man är hunrig är inte alls lyckat. Speceillt om det är en med grönsaker som man faktiskt kan äta. Jag tror inte att jag ska göra om det där. Att inte äta något innan lektionen alltså. För tydligen tar resan till smedjebacken på krafterna så mycket så att jag  blir hungrig när jag  kommer dit i alla fall även jag om åt vid åtta tiden. Ska nog ta med en frukt nästa gång i alla fall.
Kursen är rolig och jag kommer ihåg mycket från hemsidekruserna som jag gick som elvaåring men nu använder vi mest ett program istället för alla dessa html-koder. Känns skönt men samtiidgt lite för lätt ibland ändå måste jag vara på allerten för att inte tappa bort mig. Vi är bara tre stycken som tur är med en väldigt lugn lärare som är hyfsat duktig. Ibland känns det som om jag kan mer än han men oftast lär jag mig något nytt och det känns kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0