Frisk


Jag är frisk! Jag är otroligt pigg och glad i dag. Kände till och med för att simma men väntar nog tills i morgon med det. Hoppas bara att det är öppet nu på simhallen. Däremot har jag haft svårt att sova den senaste tiden istället. Magen krånglar och jag blir superpigg på kvällarna. Måste försöka att trötta ut mej lite grann. Så nu blir det ett våra bästa år avsnitt och sedan ska läsa lite grann för att kunna somna lättare.
Förövirgt går det mesta bra. Hade en deppig period i går dock när jag gick omkring i staden. En massa dåliga minnen kom upp och jag fick känslan av att jag inte dög och behövde ändra på mig. Ibland är jag så arg på att jag ofta inte kan vara stolt över den jag är! Men idag tycks dessa tankar har försvunnit hela. De kommer och går tydligen. Jag undrar om man ska igonera dem eller inte. Nåja. Nu är jag glad och det är som är det viktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0