En toppen helg


Denna här helgen har verkligen varit guldvärd med Anderas och Emilia över hos mig. Vi var på äventyrsbad , såg på filmer och hade det helt enkelt roligt och trevligt. En mycket lyckad helg med andra ord och jag var som jag precis vill vara ;avslappnad och det viktigaste av allt - jag var mig själv! Annat bra är att Anderas listade ut hur min bärbara dator kunde få internet så nu har den det istället för pappas dator som tycks ha kracshat helt. Nåja jag har ju inte längre något viktigt där det gör inte så mycket. Nackdelen med det hela är dock att jag måste ha datorn i datarummet när jag håller med den för annars räcker inte internet kablen men det får jag leva med.Det var däremot lite otroligt att Anderas listade ut att jag kunde använda den andra datorns internet kabel till min. Ibland är det så fånigt hur dum jag kan vara som inte insåg det tidigare;).


Jag har även funderingar på att göra om bloggen till ett helt annat utseende men det tar nog tur med i morgon. Det käns som om all energi tömdes ur mig i Borlänge så jag ska vila lite grann innan teatern.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0