Nu kan alla se :)

Jag har ju som ni märker ändrat utseendet till denna blogg. Först när jag gjorde upptäckte att alla länkar hade en tendens att bli gråa vilket gjorde att man inte såg dem. Det är ju jätte jobbigt att besöka en sida med länkar som inte syns tyckte jag så jag bestämde mig för att ändra det. Efter många omstädnigheter lyckades jag tillsist få dem mörkblåa i alla fall. Hade velat haft dem vita men det gick inte. Nåja de syns i alla fall. Så nu tänker jag låta det vara!
Anledningen till att jag bytte till turkosblå är för att det känns mer somrigt än lila och jag saknade min gamla banner!
Och för intresserad kommer faktiskt profilbilden från Borås! :) Det är så fint där!

Kommentarer
Postat av: Angelika V.

Jättebra!

Har vart lite jobbigt, för jag har bara min lilla bärbara dator att använda nu, och av nån anledning så har en massa av dina trailers du lagt upp hamnat helt galet på min lilla skärm, så jag har inte kunnat läsa dina inlägg.

Men nu ser allt så bra ut!

Kram!

2009-04-26 @ 12:58:56
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/
Postat av: Emilia

Jättesnyggt! :)

2009-04-26 @ 16:49:07
Postat av: Anna

Angelika: Va jobbigt men det var ju bra att det fixade sig :) Kram



Emilia: Tack:)kram!

2009-04-26 @ 22:26:07
URL: http://fantasyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0