Ny Harry Potter trailer!

Hittade denna nya Harry Potter trailer! Blev så fancierad av den. Måste se filmen!:) Sjätte boken är förövirgt den bästa boken så jag har lite förväntningar på denna film men samtidgt kan filmerna aldrig slå böckerna. De kommer alltid ha mer Harry Potter känsla. Den främsta anledningen till att jag gillar filmerna är förstås Rupert Grint :) . Han gör verkligen en perfekt roll. Däremot är han inte med så mycket in den här trailern. Men trailer får mig att verkligen lägnta till juli:) object width="480" height="295">

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade faktiskt glömt bort den helt och hållelt!

Men visst den är best!

synd att det är sista året som dom är på hogworts.. :(

hoppas allt är bra annars?

kram

Postat av: Anna

aa ok. :) mja så där. Halsen låter som en kråka och jag är väldigt trött om dagarna men känns som jag håller på att bli bättre

2009-04-02 @ 21:01:56
URL: http://fantasyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0