Städning :)

Under i går och i dag har renast ur mitt rum på allt som jag inte längre vill ha eller inte behöver. Det kändes verkligen skönt för mig att för av mig med saker för jag är en sådan som spar på allt. Papper mesta dels men i stort sätt allt. Det känns så skönt att vara i ett rum där man faktiskt hittar och där man bara behöver dammsuga och damma när man städar. Hoppas bara att jag kan hålla den här ordningen men det tror jag nog. Under denna vår har jag nämligen blivit mer och mer ordningssam och därför så tror jag att det kommer att hållas bättre i mitt rum. Nu när jag inte går i skolan får jag ju inte så mycket papper så då är ju det problemet löst! När jag sedan börjar plugga igen tänker jag sätta in papper i pärmar dirkert istället för att låta dem vara i en mapp. Det går mycket fortfare och dessutom så håller jag ordning!

Har bara inte städat i dag utan varit ut till stugan med pappa , men jag var så trött och flumig så jag vet inte alls vad höll på med :P Nåja det var kul i alla fall!


En annan kul sak är att jag har vunnit en aktion på tradera så mycket snart är jag ägare till den asatiska orginal utgåvan av alla Sailor Moon avsnitt plus filmerna vilket betyder att jag kan ta bort dem från datorn så pappa kan fixa den någon gång. :) Hade planerat att göra egna dvds men insåg att det blev mycket dyrare så det blev bättre att köpa dem. Så snart har jag den i min ägo!


Gääsp börjar att bli trött. Ska ta och sova och dammsuga får det nog bli av med i morgon för nu sover både pappa och Maria.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0