Dans och lite annat!

Det är så kul att dansa. Jag vet inte varför men jag älskar att dansa. Det känns som om jag bara flyger iväg och dras med till musiken. Helt och hållet underbart. Det känns nästan som om jag har glömt bort den känslan för det var ju ett tag sedan jag dansade. Men det tycktes ingen bry sig om. Vissligen blev det lite fel ibland men dom jag dansade med tyckte nästan alltid att jag var mycket bättre än dom själva. Så där ser man:) Det känns så kul att kunna något och ha kul samtidgt. Jag längtar redan efter nästa gång!
När jag dansade flög jag som vanligt iväg i mina tankar ( allt detta grubblade ;) ) och fick en del idéer till mina böcker. Skriver nämligen på sex böcker samtidgt. Hur nu det går förstår jag inte men de hör ju alla till samma serie och därför är det lättare att få det att hålla ihop. Över till lite annat om det kan jag berätta att serien har faktiskt sju böcker men en av dem är verkligen klar. Jag är så ivrig på att ge ut den och hittills har jag bara fått positiva kommentarer så jag undrar egentligen vad jag är så rädd för. Om nu blir refuserad är det ju bara att försöka igen och bättra på den. Så jag skickar in den i vår och så får vi se vad som händer. Förhoppningsvis kommer den ut! :)


Kommentarer
Postat av: Angelika V

Lycka till med publiceringen! Och dansen också!

2009-02-11 @ 17:08:04
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0