En psykologisk film

Hej! Jag såg denna film i helgen och tyckte att den var väldigt psykologisk. För att ni också ska få se den har jag lagt upp en länk till den. Den är på youtube uppdelat i delar. Filmens handling speglar genom en sjuttonårig pojkes ensamma liv. Hans familj är starkt kristen och hans vet inte riktigt sin plats i livet.  Då träffar han någon som lyser upp hans tillvaro och tar med honom på en resa som förändrar mycket i hans liv.
Filmen heter Drivning lessons och huvudrollen som Ben spelas av Rupert Grint från Harry Potter
Det som jag tyckte var bra med filmen var den hade en bra handling och bra skådespelare. Det är också kul att se sin favoritskådis på annat håll och se hur han sköter sig där:)


Här är länken till filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=lV0s2m0L-Wk&feature=PlayList&p=8FB966668234E78D&index=0&playnext=1

Här är en trailer så att ni får en inblick på den:


Ha det så bra! Hoppas att ni tycker om filmen lika mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0