Jobb igen!

Efter två veckors arbetlöshet blev jag så klart lycklig över att få jobba igen! Jag ska till ett annat dagis i morgon och det ska bli så kul! :) Det komiska med det hela var att jag hade gått till konsum och lämnat in mitt CV precis för det ringde men men , jag får väl se om jag får svar därifrån också. Antaglingen så dröjer det ett tag men nu har ju jobb igen i alla fall. Det känns riktigt kul att få jobba igen. Som tur är så börjar jag 11 så jag behöver inte gå upp så tidigt.
Annars har det varit en rätt så ok dag. Har varit hemma  i förmiddags och vilat lite. Mådde mycket bättre i dag än igår då jag hade trännings verk sedan salomen i söndags. Det var kul att åka salom föresten. Ramalde bara en gång  och kom upp liften 9 gånger. Dock inte stolsliften. Det blir nästa gång!
Det blir nog en väldigt bra vecka , först lite jobb och sen ska jag  till Uppsala i helgen. Ska bli kul.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0