Man får inte ge upp! ;)

Idag har jag jobbat och det var riktigt kul. Jag hade en bra vikarie vid min sida som pratade mycket och gav stort förtorende för mig vilket kändes kul. Hon lät mig till och med byta bölja- vilket jag aldrig har gjort förut. Det gick hur bra som helst. Dagiset jag var på var lite speciellt eftersom det vara många utlänska barn där med föräldrar som inte kan svenska så bra. Men de försökte i alla fall och det var bra. Jag har inte alls något emot invandrare. De är människor precis lika mycket som vi svenskar och ska därför aldrig behandlas annorlunda.

När jag gick hem lämnade jag in sex CV till några olika ställen. Jag undrar vart allt mod kom ifrån men det var väldigt spännade och tänk vad trevliga alla var. Jag har faktiskt bestämt mig. Jag ska ha ett jobb i sommar och då tänker jag minsann ligga i och söka. Jag ska sluta vara så rädd för det och aldrig ge upp för annars får jag en tråkig sommar igen med inga pengar och det vill jag inte ha!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Helt rätt inställning! Lycka till =)

2009-02-19 @ 11:32:18
Postat av: Maria

bravo! go for it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0