hemma vecka

Denna vecka har jag i stort sätt varit hemma. Inte kom det något brev från vikairepoolen dagen efter jag ringde. Jag undrar om det har blivit något fel. Jag ska i alla fall ringa dit på måndag och fråga lite saker där. Sedan ska jag faktiskt ta mod till mig och gå till ställen där jag tänker jobba och lämna in en ansökan. Det borde inte vara så farligt ändå och vad är det värsta som kan hända egentligen? Jag ska också bli mera aktiv och ringa till de jobb jag söker. Fråga om sommarjobb och likande. Visst det är ok att vara hemma och hålla på med hushållet ,simma och skriva en vecka men efter ett tag blir jag nog rätt så less på det. Även om jag kommer med i vikariepoolen är jag tvugen att söka mera riktiga jobb eftersom jag är med i arbetsförmedlingen. Det är nog bra att jag är med där för annars hade jag nog inte alls att göra.
Lägntar till febuari. Då börjar buggen och det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0