Ett nytt år börjar ..

Nu börjar året 2009. Än så länge har det varit bra bortsett från att jag har varit så lat om dagarna och inte gjord så mycket. Det har mest blivit hemma dagar framför teven och datorn. Jag har faktiskt varit trött sedan London.  Nu börjar jag däremot att känna mej piggare än förut.  Jag sov kanske inte så mycket men jag har gjort rätt så mycket i dag ändå. Jag har gått på prommenad i skogen och tagit kort och så har sökt några jobb. Jag har faktiskt bara sökt sommarjobb än så länge men sökte även ett annat till våren också. Det känns riktigt bra att vara lite piggare. Får se hur det blir med resten av dagen.
Nedan kommer lite bilder från min prommenad men först en musik video med min favorit skådis Drew Fuller från Förhäxad som jag har varit väldigt beroende av i dag:)
och så lite bilder:


vill ni se mer bilder är ni välkommna till min bilddagbok:

http://author7.bilddagboken.se

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0