Utmanad i från annan blogg

Läste en blogg där jag blev utmanad på denna grej. Kändes lite kul så jag lade upp den här:

11 sanningar om dig själv!
Skriv ner 11 sanningar om dig själv och utmana sju andra
 



1. Jag älskar att visa upp mina kunskaper och är gärna en besserwieser
2. Jag tycker om teater och hade skådespelarar drömmar som liten men har fortfarande en viss lägtan att stå i rampljuset
3. Jag vill ordna och organisera saker och blir lite versig när jag inte hann först
4. Jag kan sitta och kolla på film en hel dag bara för jag inte orkar leva i verkligheten ibland
5. Jag är otroligt lat när jag inte vill något och får massvis med energi när jag vill något.
6. Jag har en enorm beslutsågnest så om det är riktigt illa säger jag ofta "äh välj du"....
7. Jag är mera intresserad av vad som hände för hundra år sedan än vad som händer nu
8. Jag hatar att räkna matte ibland går det väl men bara om jag måste
9. Jag tycker att sköta hushållssysslor som städa,tvätta och laga mat är stilmulerande
10. Jag är rädd för att dö när jag inte tycker att jag har uppnått något i livet än
11. Jag tycker om att prata och hålla på så länge som om det är med en person som jag tycker om.

Jag tycker inte om att utmanna folk så jag struntar i det. Men nu fick ni läsare reda på lite mer om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0