Tråkig dag

Jag känner mig så deppig. Allt är bara svart. Inget roligt finns att göra sen jag blev av mig min katt. ooo bara deppa....



Sången till teatern passar ju bra till denna dag. är lite deppig i dag för värdertskull,men också för att min bok nyss har blivit refuserad ( mera uförligt i min andra blogg) och sedan känns dagen lite allmänt tråkig. Men jag ska försöka att inte hänga läpp. Jag har ju faktiskt rätt så mycket på gång nu. I helgen ska vi till farfar och fira hans syster som fyller 90 sedan ska vi skjussa Maria till flygplasten ( hon ska till Malta). Sedan är jag hemma nästa vecka en tid innan jag ska till Uppsala sjukhus för kontroll och sedan efter det blir det ju midsommar. Vet inte alls vad jag ska göra då men det kommer jag nog på. Sedan ska jag till Gotland med mamma. Ska bli mysigt att komma bort lite grann med henne som jag kanske inte kommer att träffa så ofta när jag sedan flyttar till Borås. Hoppas att jag kommer in bara men det börjar att kännas så.
Nej  nu ska jag  sluta att deppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0