Anmäld

Nu har jag anmält mig till Bibliotekarie utbildnigen i Borås genom studera, nu. Det var knepigt men det gick väl till slut hoppas jag. På sidan står det i alla fall att jag är anmält men däremot tycks inte mina meriter synas och jag som har läst att de från gymnasiet ska vara automatiskt registerade och jag skickade in mina komvux betyg i januari så de borde vara framme vid det här laget. Så jag skickade ett mail dit. Hoppas att de kommer med ett bra svar på hur jag ska göra. Men det tror jag nog. Allt kommer nog att ordna sig.Det har säkert bara blivit något litet missförstånd. Inget att hetsa upp sig över.

Kommentarer
Postat av: Angelika V.

Kul att du sökt nu, hoppas du blir antagen!

Kram!

2009-03-17 @ 10:28:45
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/
Postat av: Maria

Vad bra att du sköt in!Hoppas du kommer in. Jag håller tummarna för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0