Days of our lives

Som jag har sagt mycket innan så är jag ett stort daysfan. Serien våra bästa år är istort sätt en realtionsserie med mycket intriger men samtidgt har den även övernaturliga moment. Det som jag gillar allra bäst med serien är givetvis paret Lumi som består av Lucas och Sami. För att sammanfatta deras relations historia kan man säga att de var vänner till en början men bara vänner då eftersom de var ute efter andra. Lucas ville ha Samis syster och Sami ville ha Lucas bror. Så istället för att bli ihop med varandra försöker de få sina drömideal. Men det fungerar inte. Istället får de en son tillsamans, de blir fiender och vill till och med ta död på varnadra. Men så en dag händer något som får dem att bli kära i vandra och då börjar ännu en lång komplicerad historia eftersom de inte vill erkänna kärleken från början. När de väl blir ihop får de kämpa om att vara tillsamans för en massa hinder tycks vara ivägen....Denna video visar Lumis förhållande i Lucas synvinkel.



Serien är även känd som våra bästa år som jag har tjat om en del i mina inlägg och nu vet lite mer vad det är. Men för att man ska få en bättre inblick av serien rekomenderar jag att gå in på forumet (www.days.nu) och läsa igenom dess historia eftersom det är ganska så komplicerad serie. Dock är forumet jätte bra och där kan man till och med få inblick av våra bästa år.
Jga började följa våra bästa år dels för lumi men också för dess komiska moment. Serien är också väldigt romantisk och spännade. Den går förtillälet på tv3 kl 12.50 men planerar att ändra tid den 30/3 till 10.30. Så där kan du ju ta dej en titt om du är nyfiken! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0