Teater

Japp i dag har man alltså varit scenarbetare på teater. Hur kul som helst med otroligt härliga människor! :D Vi började klockan sju och höll på fram till ebn stund sedan så jag har i stort sätt varit i gång hela dagen. Det var verkligen längesedan jag var det. Jag lägntar verkligen till på söndag då vi börjar på riktigt med skådespeleriet. Ska bli spännade. Det var så länge sen för min del och jag har ju egentligen inte gjort någon föreställning på riktgit( alla blev abokade sista minuten :P) så då är det extra kul.  Jag fick en engeri drink av en av medlemmarna så jag är lite extra pigg nu ;) Ska inte dit för ens vid fyra så jag funderar på att sova ut nu men först ska jag se på våra bästa år som jag har spelat in.
Ha det så bra i allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0