Trevlig dag

I dag hade jag en trevlig dag. Jag mår mycket bättre än igår och det mesta har gått bra i dag. Jag vaknade så där vid halv nio, slöade lite framför datorn till elva och sedan gick jag till biblioteket och pluggade lite till högskoleprovet. Japp jag ska göra det igen. Mest för att jag tror att mina chanser ökar att komma in i Borås då och också för att jag vill se om jag är bättre än förra året. Däremot har jag inte förbrett mej så jätte bra men det känns inte alls lika osäkert som förra gången och dessutom får jag sämre nu så gäller det bästa ändå i alla fall. 
På biblioteket låndade jag även en bok om mitt framtida landskap Västergötland och sedan en bok om Austrailen. Landet som jag tänker besöka om jag ska åka på utbytestermin vilket jag väldigt gärna vill göra. Däremot stod det inget på den framtida kurslplanen om tid för utomlandsstudier men jag tror förmodligen att det kommer att ändras men för säkerhetsskull skickade jag ett mail där jag frågade om möjligheter, plus vilka ålder de som läser till bibliotekarie och om vart deras studenter oftas bor. Det är ju alltid trevligare att bo nära andra studenter och då gärna dem från samma program.
Sedan har jag även uppdaterat sökta jobb till arbetsförmedligen som jag gör en gång i måndaden. Nu kom det in i tid åtminstone så nu borde de vara njöda. Har ytliggare sökt två jobb till min långa lista. Ett jobb på starbiografen och ett på Mcdonnals(igen :P)

Få se vad som blir av senare i dag det beror liksom på. Ska ta och kolla runt lite här på internet först innan jag pluggar lite mer sedan blir det bugg i kväll också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0