Saker och ting löser sig! :)

Jag gillar detta år. Det har hänt så mycket bra saker för min del och jag mår otroligt bra inombords. Däremot är det sämre med mitt fyiska jag men jag jobbar på det. Det jag menar med bra saker är att jag har börjat se på mig själv på ett helt annat sätt nu och jag börjar bli ännu mer stolt över den jag är. Dels har jag teatern att tacka för det men också många andra runt omkring mig som bara har varit underbara! Allt känns så kul och underbart. Livet börjar verkligen att leka. Och yttliggare en ännu bättre sak. Jag ska förmodligen få byta de repiga Sailor Moon skivorna också så det lönar sig att ligga i och skicka formella brev. Det känns skönt!
Andra bra saker som har med år att göra förutom mitt självförtroende är dels min relation till andra. Jag märker att jag är mycket lungare och vuxnare än förut - utom när jag är trött. Jag försöker verkligen visa det med min familj också, men ibland blir det liksom så att jag sjunker tillbaka till den nivån igen just med dom och inte med andra. Hur knäppt låter det men jag är i alla fall mig själv med alla nu och spelar inte längre. Jag säger det jag vill säga och vågar säga det. Det känns väldigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är så glad för din skull!:)

2009-05-29 @ 08:55:05
Postat av: Anna

Tack gumman. :)

2009-05-29 @ 21:56:08
URL: http://fantasyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0